مشگین‌شهر _ سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر گفت: دانش آموزان بسیجی در طول هشت سال دفاع مقدس نقشی بی بدلیل در دفاع از کشور داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم آرمان ظهر چهارشنبه در جلسه بسیج دانش آموزی که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش تشکیل شد اظهار کرد: هفته بسیج دانش آموزی یادآور دلاور مردی‌های دانش آموزانی است که گرچه سن و سالشان کم بود ولی قلبی بزرگ و عزمی راسخ داشتند و با اقتدا به سرور و سالار شهیدان، آن حماسه‌ی عظیم را در هشت سال دفاع مقدّس آفریدند.

وی افزود: هفته بسیج دانش آموزی یادآور حماسه دانش آموزان بسیجی همچون شهیدحسین فهمیده‌ها، مهرزاد عزیزالهی‌ها و بهنام محمدیا است که با حماسه و رشادتشان، خون شهدا انقلاب اسلامی عزیزمان را عطرآگین‌تر از همیشه کردند.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بسیج دانش آموزی در طول هشت سال دفاع مقدس نقشی بی‌بدیل در دفاع از کشور داشت تصریح کرد: دانش آموزان بسیجی با حضور در جبهه‌های جنگ، حماسه‌های بزرگی آفریدند و با ایثار جان و مال خود، از میهن اسلامی دفاع کردند.

آرمان با اشاره به اینکه همه شهدا و امام شهدا و همه حماسه سازان انقلاب اسلامی که با مجاهدت و رشادت خود از این انقلاب الهی دفاع کردند افزود: این شهدا همچنان مقاوم در مقابل شیاطین استکبار مانند مالک اشتر ایستادند و دفاع کردند.

وی با اشاره به ۸ آبان، سالروز شهادت شهیدمحمدحسین فهمیده و از ۸ تا ۱۳ آبان که به‌عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: در هفته استکبار ستیزی که متعلق به عموم دانش‌آموزان است برنامه‌های متعددی تدارک دیده شده است.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش مشگین شهر در ادامه افزود: ما در جهت انجام هر چه بهتر برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست‌.