ساری- معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: رزمایش نصرت جبهه مقاومت روز پنجشنبه همزمان با یادبود فرمانده رشید، شهید یحیی سنوار در مناطق مختلف استان برگزار می شود.

حجت الاسلام علی اکبر درخشنده در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همزمان با هفتمین روز یادبود شهادت شهید یحیی السنوار که دلیرانه مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت کرد و به شهادت رسید، رزمایش نصرت جبهه مقاومت در استان برگزار می‌شود، افزود: این رزمایش در سراسر استان در مساجد، خانه‌های قرآنی و یا با حضور تیم‌های سیاری که به محلات می‌روند، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در قالب این رزمایش در تمامی مجالس همراه با کرسی تلاوت قرآن و دعای کمیل برگزار می‌شود، گفت: همزمان با بزرگداشت شهدای مقاومت و شهید یحیی السنوار، مردم دیار علویان در لبیک به ندای جهاد مقام معظم رهبری برای پشتیانی از محور مقامت کمک‌های خود را پرداخت و رسید دریافت می‌کنند.

وی با عنوان اینکه مبالغ و کمک‌های جمع آوری شده به دفتر مقام معظم رهبری برای ارسال به مناطق لبنان و غزه ارسال می‌شود، گفت: مردم مازندران در طول تاریخ یاور مظلومان بودند و در برابر ظالمان ایستادگی کردند.

حجت الاسلام درخشنده تصریح کرد: مردم استان همواره پای کار دفاع از مظلومان بودند و در دفاع مقدس، بازسازی شهرها، امدادرسانی در سیل و زلزله نقش آفرینی کردند و گروه‌های جهادی استان پای کار مردم بودند و در دفاع از حرم و حمایت از محور مقاومت نیز حضور چشمگیری داشتند.