نماینده مردم تهران در مجلس گفت: از آقای عارف خواهش می‌کنم که حتما برای موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی که روی میز مانده است، اقدامی انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی محمودی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت بانوی ایرانی و همسر عزیزشان در لبنان گفت: این جنایت خبیثانه را محکوم می‌کنم. شهادت یک بانوی نخبه ایرانی در لبنان صدایی را از طرفداران زن و زندگی بلند نکرد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: توقع همه آنهایی که برای زن ایرانی حرمت و شرافت قائل هستند این بود که در بلندگوهای مختلف به مناسبت‌های مختلفی صدایی از افراد بلند می‌شد، لااقل اینجا که یک بانوی نخبه ایرانی با بدترین جنایت به شهادت می‌رسد صدایی از طرفداران حیثیت زن و مدعیان شرافت زن بلند می‌شد.

وی بیان کرد: سخنان و بیانات دوستان در موافقت و مخالفت از طریق رسانه‌ها در حال پخش است و درخواست دارم که وزن برخی از بیانات باید بالا باشد، وقت زیاد و طولانی را از مجلس می‌گیریم در حالی که الان هنوز قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی روی زمین مانده است مردم برای این موضوعات توقع دارند و ما باید برای آنها فریاد بزنیم.

محمودی اظهار داشت: در حال حاضر گرانی‌ها به صورت پلکانی در حال رشد است و آرام آرام وضع قیمت‌ها دارد اسفناک می‌شود، قیمت دلار را ببینید که هیچ صدایی از کسی بلند نمی‌شود، مردم از ما کار می‌خواهند، مردم از ما دغدغه‌هایشان را می‌خواهند. از آقای عارف خواهش می‌کنم که حتماً برای موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی که روی میز مانده است و باید برای این موضوع فکری کرد و گلایه‌ها زیاد است، مردم درد و گرفتاری دارند.

وی در پایان افزود: زمان‌هایی که آقای رئیس می‌گوئیم از پیشنهادات عبور کنیم به خاطر این است که ما به برخی از مسائل مهم رسیدگی کنیم که روی زمین مانده است. من نگاه کردم و دیدم که همه مردم پیام می‌دهند و از ما انتظار دارند. وقت مجلس باید صرف مشکلات مردم شود.