ساوه- فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: آموزش و پرورش به عنوان یکی از پایه‌های تربیتی نظام مقدس تمام ظرفیت ها را در راستای ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار در این شهرستان بکار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا مهدی صبح چهارشنبه در نشست کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی ساوه اظهار کرد: همانگونه که در شهادت شهید حججی نیز اتفاق افتاد دشمن در تلاش بود با انتشار فیلم شهادت سنوار به زعم خود او را خوار کند اما خداوند به او عزت بیشتری بخشید و به یک قهرمان تبدیل شد از این رو باید دانش آموزان را با این الگوها آشنا کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه افزود: اکنون دشمنان انقلاب به نقش مهم دانش آموزان و معلمان در پیشبرد اهداف انقلاب پی برده‌اند بنابراین دشمن با راه انداختن جنگ شناختی به دنبال سرگرم کردن آنها در فضای مجازی و جایگزین کردن ارزش‌ها و ضربه به هویت ایرانی و انقلابی در فضای مجازی است.

سرهنگ مهدی ادامه داد: علیرغم همه توطئه‌ها و راهبردهای دشمنان علیه انقلاب اسلامی حرکت کشور به سمت پیشرفت و اهداف شتابنده و رو به جلو است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: اکنون دشمن با وجود هزینه‌های گزاف در فضای مجازی، دشمن در یک بن بست راهبردی قرار گرفته و در عرصه‌های مختلف علیه ملت ایران شکست‌های سنگین متحمل شده است.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی و متولی جوانان و نوجوانان نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیارتر باشند و از حالت انفعال خارج شوند و انتظار است همگان در تقویت و ترویج ایمان و امید در جامعه مجاهدانه تلاش کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه افزود: آموزش و پرورش یکی از پایه‌های تربیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و انتظار است، بیش از پیش به ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت اقدام شود.

لازم به ذکر است، برنامه ریزی به منظور گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و روز ۱۳ آبان، گردهمایی‌های دانش آموزی برای محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی، راه اندازی پویش کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان، سازماندهی و چگونگی آموزش‌های درس آمادگی دفاعی و نحوه برگزاری اردوهای راهیان نور از مهم‌ترین محورهای مورد بحث در این نشست بود.