سنندج- استاندار کردستان گفت: رژیم صهیونیستی با اختصاص بودجه‌های کلان توان زیادی برای افزایش قابلیت‌های سایبری خود گذاشته است و ضرورت دارد توان دفاعی خود را در برابر این رژیم غاصب بالا ببریم.

به گزارش خبرنگار مهر، آرش لهونی صبح چهارشنبه در نشست در همایش فضای ناامن سایبر و نفوذ صهیونیسم بین الملل در ابزارهای نوین ارتباطی با تسلیت شهادت رهبران مقاومت لبنان و غزه و کودکان و زنان و افراد غیرنظامی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی ترورو جنایات و مظلوم کشی را به بالاترین درجه خود رسانده است.

وی با بیان اینکه امروز فقط مسلمانان نیستند که در برابر رژیم غاصب ایستاده‌اند، افزود: امروز وجدان همه افراد بیدار شده و دل هر انسان آزاده‌ای برای غزه و فلسطین باید بتپد.

استاندار کردستان اضافه کرد: همه کشورها باید جنایات را محکوم کنند و با این نسل کشی در غزه و لبنان مقابله کنند.

لهونی ادامه داد: دنیای سایبری مبحثی مهم در شرایط امروز ماست از راهبردهای مهمی که در عرصه دفاع ملی رهبر معظم انقلاب اسلامی برآن تاکید دارند دفاع همه جانبه در مقابل دشمن است و دفاع قوی نیز مستلزم شناخت دشمن است.

وی گفت: از لازمه‌های شناخت دشمن؛ اشراف بر عرصه‌های تهدیدات است و در نظام جهانی تهدیدات نوظهوری داریم که در حال توسعه و گسترش هستند.

استاندار کردستان یادآور شد: رژیم صهیونیستی با اختصاص بودجه‌های کلان توان زیادی برای افزایش قابلیت‌های سایبری خود گذاشته است و ضرورت دارد توان دفاعی خود را بالا ببریم.

لهونی تصریح کرد: امروز تغییر راهبرد مقابله‌ای از تقابل سخت به تقابل نرم برای کشور مهم است و همه در برابر امنیت سایبری ملی وظیفه‌ای داریم که سهم بیشتر ان برعهده حاضران این جلسه که مسؤولان و نخبگان استان هستند، است.

وی خاطرنشان کرد: شناخت موضوع نیاز است که متخصصین فن باید آن‌را تبیین کنند و همه ما را مطلع کنند.

وی اضافه کرد: به مدیران و دستگاه‌های اجرایی تاکید می‌کنم که با تمام توان اقدامات مراقبتی را انجام و سرلوحه خود در این شرایط قرار دهند.