رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از مصوبات جدید در جهت ارتقای شغلی کارکنان شهرداری‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود نصرتی رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در حاشیه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در ارتباط با نتایج جلسه، ضمن تشکر و قدردانی از حمایت و همراهی رئیس و اعضای این شورا اظهار کرد: در این نشست مصوب شد که برای بررسی و موافقت پرونده‌های ارتقای شغلی کارکنان کلانشهرهای با جمعیت بیش از یک میلیون نفر و همچنین برای مابقی شهرهای کشور در قالب دو دستورالعمل مجزا، توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ابلاغ می‌شود.

وی افزود: شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با امتیاز عوامل خاص این طرح در سقف ۲۵۰ امتیاز با تعیین شاخص‌های مربوطه موافقت کرد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تصریح کرد: اجرای این دو دستورالعمل به استانداری‌ها و شهرداری کلانشهر تفویض می‌شود.

نصرتی اظهار کرد: موافقت با امتیاز عوامل خاص برای اولین بار در طرح مسیر ارتقای شغلی کارکنان شهرداری‌ها توسط شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی مورد موافقت قرار گرفته است.

رئیس سازمان شهرداری‌ها ادامه داد: تعداد کثیری از کارکنان شهرداری‌ها و کارکنانی که در شرف بازنشستگی بوده یا بازنشسته شده‌اند، تاکنون از اجرای طرح مسیر ارتقای شغلی محروم بوده ولی با تشکیل هیأت ممیزه طرح مسیر ارتقای شغلی و اجرای این مصوبه مطالبه کارکنان بعد از ۱۷ ماه برقرار می‌شود.

شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با موضوع بررسی «چگونگی اجرای طرح مسیر ارتقای شغلی کارکنان شهرداری‌های کشور» با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار شد.