پلدختر - نخستین همایش استانی «دختران حاج‌قاسم» با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در شهر پلدختر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز چهارشنبه نخستین همایش استانی «دختران حاج‌قاسم» با حضور حجت‌الاسلام مهدی قدرتی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجی‌وند امام‌جمعه، احسان علی پوری فرماندار، حجت‌الاسلام محمد محمودوند رئیس تبلیغات اسلامی، محمدحسین آبسری مدیر آموزش‌وپرورش، غلامرضا محمودی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرهنگ ابراهیم کرمی مسئول بسیج دانش‌آموزی و معرفت محمدپور مسئول نهضت پیشرفت بانوان لرستان در دبیرستان دخترانه شهیده مهناز کاییدی شهر پلدختر برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مکتب و اندیشه شهید حاج‌قاسم سلیمانی برگرفته از جهاد و استقامت و بردباری در برابر ظلم و پیروی از مکتب سیدالشهدا (ع) است که در ادامه دوران دفاع مقدس در محور مقاومت از سوی این شهید بزرگوار تداوم پیدا کرد.

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، اظهار کرد: نام‌گذاری و راه‌اندازی مجموعه‌ای به نام «دختران حاج‌قاسم» به‌منظور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و شهدای محور مقاومت و ترسیم سیره، روش و مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی و آشناکردن نوجوانان و مادران آینده برای پرورش نسلی مقتدر و مقاوم است.

در این همایش با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای جبهه مقاومت، غزه و حاج‌قاسم گرامی داشته شد.

بنابراین گزارش، در حاشیه این همایش نمایشگاه ایثار و مقاومت دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه متوسطه دوم شاهد پلدختر افتتاح و مورد استقبال حاضران قرار گرفت.