پلدختر - زنگ‌مقاومت با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در مدارس پلدختر نواخته شد.

به گزارش خبرنگار مهر زنگ‌مقاومت امروز چهارشنبه در مدارس پلدختر و به‌صورت نمادین در دبیرستان دخترانه شاهد این شهر با حضور حجت‌الاسلام مهدی قدرتی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، معرفت محمدپور مسئول نهضت پیشرفت بانوان استان، مدیر آموزش‌وپرورش، شهردار، مسئول بسیج دانش‌آموزی نواخته شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر حمایت از جبهه مقاومت و حزب‌الله را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: حمایت از جبهه مقاومت به‌عنوان خط مقدم جبهه اسلام به معنای دفاع از کلیت سرزمین‌ها و ممالک اسلامی و جلوگیری از پیش روی زیاده‌خواهی‌های دشمن و دفاع از مظلوم است.

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، اظهار کرد: شهادت فرماندهان محور مقاومت با ترور بزدلانه دشمن روحیه رزمندگان را تضعیف نمی‌کند؛ بلکه به اراده راسخ آنها برای ادامه مبارزات تا نابودی رژیم صهیونیستی می‌افزاید.

وی به فتوای جهاد مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: امروز حمایت و یاری‌رساندن همه‌جانبه به جبهه مقاومت برای همه ما تکلیف است و هرکس می‌تواند به سهم و اندازه خود با مشارکت در پویش‌های حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه و لبنان به این تکلیف عمل کنند.