قزوین- معاون رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: پویش «هر مدرسه یک خانواده» در راستای حمایت از خانواده‌های جنگ زده و مظلوم لبنانی و فلسطینی توسط دانش‌آموزان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن واعظی با اشاره به آغاز به کار پویش هر مدرسه یک خانواده در قزوین اظهار کرد: پویش هر مدرسه یک خانواده در راستای حمایت از خانواده‌های جنگ زده و مظلوم لبنان و فلسطین توسط دانش‌آموزان اجرا خواهد شد.

معاون رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: اولین گام در راستای اجرای این پویش که حمایت یک مدرسه از یک خانواده لبنانی و فلسطینی است در مدارس علوم و معارف صدرای پسران و دختران «دو مدرسه کمک دو خانواده» استان قزوین ظهر امروز برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به برآوردهای صورت گرفته هزینه یک ماه هر خانوار فلسطینی و یا لبنانی حدود ۱۰۰ دلار است که این مبلغ به مدیران مدارس اعلام شده است، ما بنا داریم با کمک دانش‌آموزان در هر مدرسه‌ای که آمادگی لازم را برای اجرای این پویش داشته باشد حضور پیدا کرده و کمک‌های نقدی آنان را برای هزینه یک ماه یک خانواده محور مقاومت جمع‌آوری کنیم.

واعظی خاطرنشان کرد: یکی از شعارهای ما در اداره‌کل تبلیغات اسلامی قزوین حرکت به سمت مردمی‌سازی جریانات اجتماعی است، اجرای چنین پویش‌هایی که پایه و اساس آن مردم و جریان‌های مردمی هستند بسیار غنیمت است.

معاون رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان گفت: با توجه به استقبال خوبی که از سوی مدارس برای شرکت در این پویش مردمی صورت گرفته، در نظر داریم در کنار آن پویش هر مسجد یک خانواده را مساجد قزوین اجرا کنیم.