قم- امام جمعه قم گفت: امروز کینه یهودیان و صهیونیست و تفکرات و باورهای تحریف شده آنان موجب شده تا دست به قتل عام و کشتار مردم غزه و ملت‌های مسلمان بزنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی ظهر چهارشنبه در دیدار با اعضای هیأت امنای امامزاده موسی مبرقع علیه السلام در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها اظهار کرد: امروز مردم مقاومت نظیر لبنان در شرایط سختی هستند و این امر بر همه واجب است تا به کمک این مردم ستم دیده بشتابیم.

امام جمعه قم بیان کرد: در روایات در باب بیت المقدس و مسجد الاقصی توصیه‌های زیادی شده و امروز این مسجد مورد مظلومیت و هجمه دشمنان قرار گرفته است.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها ابراز کرد: امروز کینه یهودیان و تفکرات و باورهای تحریف شده آنان موجب شده تا دست به قتل عام و کشتار مردم غزه و ملت‌های مسلمان بزنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: این را باید یقین بدانید که وعده الهی بر اساس نص صریح قرآن کریم حق است و نابودی آنان بیش از پیش نزدیک شده و در حال رقم خوردن است.

آیت الله سعیدی اذعان کرد: باید تحقیقاتی در خصوص تاریخ امامزاده موسی مبرقع علیه السلام انجام شود و مردم ایران نسبت به این شخصیت والامقام آگاهی پیدا کنند.

امام جمعه قم تصریح کرد: وجود مقدس امام زاده‌ها در کشور ایران اسلامی آثار و برکاتی را به همراه دارد و بدین منظور گرامیداشت و تکریم مقام والای ذریه حضرت زهرا سلام الله علیها بسیار اهمیت دارد.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها خاطرنشان کرد: قم حرم اهل بیت علیهم السلام است و باید با زنده نگهداشتن امام زادگان، این چراغ هدایت را روشن نگه داریم.

حجت‌الاسلام صدر مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع (ع) با اشاره به حضور زائرانی از بیش از ۶۰ کشور در این امام زاده گفت: بالغ بر ۷۰ مرحله طرح دارو و درمان رایگان در این امام زاده اجرا شده و بالای ۳۰ هزار نفر از این طرح‌ها استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در این امام زاده ۱۵ مرحله طرح مواسات اجرا شده است، افزود: در ایام وفات امام زاده موسی مبرقع موکب‌های پذیرایی در اطراف این امامزاده برپا خواهد بود و برنامه‌های فرهنگی و تبیینی برگزار خواهد شد که از رسانه‌های مختلف انعکاس خواهد یافت.