همدان _ استاندار همدان گفت: وظیفه مدیران و مسئولان این است که با همدلی و همکاری، شرایطی فراهم کنند که هر فردی بتواند در فضای آرام و با انگیزه به‌کار و تلاش بپردازد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری‌شمسی بعد از ظهر روز چهارشنبه در دیدار با حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده امام جمعه ملایر، اظهار کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران، با شعار "وفاق، عدالت و انصاف" تلاش می‌کند تا با استفاده از همه ظرفیت‌ها و ایجاد فضای آرام و بدون تنش، در مسیر رضایتمندی مردم حرکت کند.

استاندار همدان در ادامه افزود: وظیفه مدیران و مسئولان این است که با همدلی و همکاری، شرایطی فراهم کنند که هر فردی بتواند در فضای آرام و با انگیزه به‌کار و تلاش بپردازد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ملایر یکی از مناطق دارای ظرفیت‌های ویژه در استان همدان و کشور است و بدون شک با بهره‌برداری صحیح از این ظرفیت‌ها، می‌توان تحولات بزرگی رقم زد، گفت: همواره سعی خواهیم کرد که از نزدیک مسائل و مشکلات شهرستان‌ها را بررسی کنیم، با مردم روستاها و شهرها دیدار داشته باشیم و شرایطی فراهم کنیم تا بتوانیم با هم‌فکری و همکاری همه دستگاه‌ها، راه‌حل‌های مؤثری برای مشکلات موجود پیدا کنیم.

استاندار همدان در ادامه تصریح کرد: در سطح استان همدان مدیران ارزنده‌ای داریم که با همت و تلاش شبانه‌روزی خود، در جهت رفاه و آسایش مردم کار می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: مدیریت صحیح و استفاده بهینه از ظرفیت‌های هر منطقه، می‌تواند اشتغال پایدار ایجاد کند، آسایش و رفاه برای مردم به همراه داشته باشد و امنیت پایدار را تضمین کند.

ملانوری شمسی در پایان گفت: هر منطقه‌ای مزیت‌های نسبی خود را دارد و شناخت و بهره‌برداری درست از این مزیت‌ها وظیفه همگانی است و اگر بتوانیم همه ظرفیت‌ها را به‌خوبی به کار بگیریم، نه تنها در سطح استان، بلکه در سطح ملی می‌توانیم پیشرفت‌های بزرگی داشته باشیم.