کرج- دبیر اجرایی رویداد تبادل فناوری با محوریت چالش‌های موجود در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی گفت: ظرفیت‌های اساتید، دانشجویان، دانشمندان و شرکت‌های دانش بنیان را به صنایع معرفی کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد غفرانی عصر چهارشنبه در آئین اختتامیه رویداد تبادل فناوری با محوریت چالش‌های موجود در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی که در دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: این برنامه در نوع خود یک رویداد تخصصی بود که با همکاری صنعت، مراکز علمی و پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد.

وی بیان اینکه ۱۰ شرکت تولید محصولات غذایی کشور در این رویداد شرکت کردند، به حضور هفت شرکت دانش بنیان و بیش از ۱۵۰ نفر شرکت کننده اشاره و بیان کرد: مهم‌ترین وجه تمایز این رویداد نسبت به رویدادهای تخصصی مشابه این بود که ما دو محور تخصصی تعریف و چالش‌های صنعت را احصا و به علما و اهالی فن در حوزه کشاورزی و غذا معرفی کردیم.

دبیر اجرایی رویداد تبادل فناوری با محوریت چالش‌های موجود در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی مطرح کرد: ظرفیت‌های اساتید، دانشجویان، دانشمندان و شرکت‌های دانش بنیان را به صنایع معرفی کردیم تا برای تولید محصولات جدید از آنها و راهکارهایشان برای رفع چالش‌های مربوطه بهره مند شوند. در این راستا حدود ۴۰ چالش به دانشگاهیان اعلام شد.