نیمه اول دیدار تیم های فوتبال تراکتور ایران و روشن تاجیکستان با برتری شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور ایران و روشن تاجیکستان شامگاه چهارشنبه دوم آبان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ و در ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با دو گل امیرحسین حسین زاده به سود تراکتور خاتمه یافت.

ترکیب تراکتور: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی ترابی، مهدی هاشم‌نژاد، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکال

ترکیب روشن: یوگن گریتسنکو، آندری، سوربان، نظروف، ساموئل، مرادوف، عزیز خاطیف، دیوید گوردون، جمشید، محمدجانی حسن و کوجو ماتیچ

بازیکنان تراکتور بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۱۵ اشتراکال این فرصت را داشت که اولین گل بازی را به نام خود ثبت کند که دروازه‌بان روشن توپ را به خوبی مهار کرد.

در ادامه و در دقیقه ۲۰ بازیکنان روشن روی حرکت محمدجانی حسن فرصت خوبی را به دست آوردند و این بازیکن به سمت دروازه تراکتور شوت زد که بیرانوند توپ را به راحتی در آغوش گرفت.

گل اول بازی توسط حسین زاده

در دقیقه ۲۷ و روی سانتر زیبای دانیال اسماعیلی فر از سمت راست، امیرحسین حسین زاده بدون اینکه هیچ مدافعی از روشن او را کنترل کرده باشند به راحتی با ضربه سر توانست گل اول بازی را برای تراکتور به ثمر برساند.

بریس حسین زاده در نیمه اول

بازیکنان تراکتور پس از گل اول باز هم توانستند به سمت دروازه روشن حمله‌ور شوند و روی حرکت تیمی زیبای تراکتور، تامی اشتراکال توانست به محوطه جریمه روشن نفوذ کند و با پاسی مهدی ترابی را صاحب توپ کرد و او هم بلافاصله به حسین زاده پاس داد و او هم توانست دروازه روشن را برای دومین بار در این بازی باز کند تا به اصطلاح بِریس (دو گل در یک بازی) کند.

در نهایت نیمه اول این بازی با برتری مطلق شاگردان دراگان اسکوچیچ به پایان رسید.