اردبیل - مدیر سابق ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۶۶۳ کانون مساجد در سطح استان اردبیل در حال فعالیت است که امیدواریم در آینده شاهد افزایش این تعداد باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمونعصر چهارشنبه در مراسم معارفه مدیر جدید ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد اردبیل اظهار کرد :۶۶۳ کانون مساجد در سطح استان اردبیل در حال فعالیت است که امیدواریم در آینده با تلاش مدیر جدید شاهد افزایش این تعداد باشیم.

وی با اشاره به فعالیت ۳ ساله خود در این سمت افزود: در بحث گروه‌های سرودی که امروز کانون مساجد مرکز رجوع گروه‌های سرود است و تا کنون ۴۵ گروه داریم که از مرحله تولید شعر تا اجرا را خودشان مدیریت می‌کنند.

مدیر سابق ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل به اجرای گروه سرود ۵۰۰ نفر در کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل اشاره کرد و گفت: ۱۴۷ پایگاه قرآنی در سطح استان در حال فعالیت هستند.

آمون با اشاره به برگزاری سواد رسانه‌ای طی ۲ سال در مساجد اردبیل بیان کرد: استعدادیابی در مساجد از امسال آغاز شده و نزدیک به ۴۰ شبکه تشکیلاتی نوجوانان ایجاد شده و انشاالله ادامه خواهد داشت و بحث برنامه «شکوه ایران زمین» بود که در فضای باز اجرا شد. و

وی به بحث لشکر فرشتگان اشاره کرد و افزود: مادران قرآنی آنهایی هستند که زحمت تربیت فرزندان قرآنی را کشیدند در منازل آن ها حتی در شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کردیم و تجلیل می‌کردیم.