اردبیل- امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در استان گفت:کانون مساجد به‌عنوان مکانی ارزشمند، قدسیت دارد و باید به کار خود اعتقاد داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید کانون مساجد اردبیل با بیان اینکه جوانان در رأس و خط مقدم بحث توجه به فرهنگ در جامعه قرار دارند، اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی مسئولیت سنگینی دارند و باید الان نسل فاخری تربیت کنیم چرا که آینده انقلاب اسلامی به آنها بستگی دارد.

وی با اشاره به نفوذ فرهنگ غربی در تفکر جوانان و وجود هجمه‌های سنگین در این راستا افزود: آموزش و پرورش به عنوان امور تربیتی باید بیش از اندازه بر روی فرهنگ و تربیت فرزندان وقت بگذارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با گلایه از عملکرد ضعیف دستگاه‌های اجرایی در راستای ابلاغیه ارسالی در مورد رعایت حجاب ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی باید در حوزه تربیت فرزندان پاسخگو باشند.

آیت‌الله عاملی با بیان اینکه کانون‌های مساجد باید به قدسیت و کار خود اعتقاد داشته باشند، خاطرنشان کرد: از تمامی دستگاه‌های مرتبط به مساجد تقاضا داریم همکاری لازم را با مدیر جدید کانون مساجد داشته باشند.