میامی- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از تحویل ۱۱۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد این استان با حضور بختیاری رئیس کمیته امداد کشور خبر داد.

محمد حسین ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: در ادامه سفر رئیس کمیته امداد به استان سمنان مراسم تحویل همزمان و نمادین ۱۱۴ واحد مسکونی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد شهرستان میامی برگزار شد.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاح نمادین این واحدهای مسکونی امروز با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور در میامی برگزار شد، افزود: کلید تعدادی از این منازل به صورت نمادین تحویل متقاضیان شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تأمین مسکن را یکی از مهمترین اولویت‌های این اداره کل در کنار اشتغال و توانمند سازی مددجویان کمیته امداد در این استان دانست.

ذوالفقاری در ادامه با بیان اینکه ساختمان اداری کمیته امداد شهر رضوان نیز با حضور رئیس کمیته امداد کشور به بهره برداری رسید، بیان کرد: این بنا در کنار محوطه اداری، چهار سوئیت، نمازخانه و سالن اجتماعات و … دارد که از امروز رسماً در خدمت مردم بخش رضوان در کالپوش میامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه طرح «شجره طیبه» نیز امروز با حضور رئیس کمیته امداد کشور در استان سمنان آغاز به کار کرد، افزود: مراسم اجرای نمادین این طرح در شهر رویان شاهرود انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان درباره کیفیت و کمیت برگزاری این طرح ادامه داد: در این طرح ۳۱۳ درخت میوه پلاک کوبی شدند و به نوعی محصولات آنها بین نیازمندان منطقه توزیع خواهد شد.

ذوالفقاری همچنین گفت: ۱۵ هزار خانوار معادل ۳۱ هزار نفر در سراسر استان تحت پوشش خدمات کمیته امداد استان سمنان هستند.