معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از آغاز پرداخت تسهیلات دانشجویی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ به دانشجویان علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، دکتر حمید رئیسی با اعلام این خبر اظهار کرد: پرداخت تسهیلات دانشجویی سال تحصیلی جدید دانشکده ها و دانشگاههای علوم پزشکی آغاز شده است و تلاش داریم براساس دستورالعمل در راستای اعطای آن اقدام کنیم.

معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کر د: این صندوق در جهت خدمت رسانی به دانشجویان مستعد و کم بضاعت، پس از وصول و بررسی اسناد، تسهیلات مذکور را حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب دانشجویان واریز می کند.

معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت همچنین از پرداخت تعداد ۳۸۱ فقره وام تولد فرزند به مبلغ ۵.۲ میلیارد تومان به واجدین شرایط خبر داد و گفت: این پرداختی در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده صورت گرفته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در جهت حمایت و کاهش دغدغه های فکری و آسودگی خیال دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی از سال ۱۴۰۰ نسبت به برقراری بیمه درمانی و سنوات بازنشستگی با توجه به قرارداد سازمان تامین اجتماعی اقدام کرده است و تا پایان سال ۱۴۰۲ مبلغ ۹۷۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه بیمه تامین اجتماعی پرداخت شده است.