اهواز - معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: آنچه می تواند گره گشای مسایل و مشکلات استان باشد، وحدت و همدلی نخبگان و اقشار است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله افرازه شهاوند عصر امروز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار خوزستان که در سالن شهید هاشمی برگزار شد، بیان کرد: نگاه منصفانه این است که بگوییم همه اشخاصی که در خوزستان در ادوار و دولت‌های مختلف خدمتگزار بودند به سهم خود کار کرده‌اند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مشکلاتی وجود دارد که به ابر مشکل تبدیل شده‌اند لذا باید موانع و مشکلات را رفع و نیازمندی‌های سیستمی را مرتفع کنیم.

وی افزود: تجربه ۲۰ ساله حقیر در استان می‌گوید باید تلاش کنیم تا موانع و مشکلاتی که راه این ابر مشکل‌ها وجود دارد برطرف شود، که اگر این اتفاق رخ ندهد هر شخص از هر طیفی در این جایگاه قرار گیرد نمی‌تواند گره گشای ۱۰۰ درصد مشکلات را داشته باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: در کنار این موارد آنچه می‌تواند گره گشای مسائل و مشکلات باشد، وحدت و همدلی نخبگان و اقشار است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

شهاوند ادامه داد: خدمت موالی زاده استاندار جدید عرض تبریک داشته و برای وی آرزوی توفیق دارم.