گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان قرآن را بهترین نسخه برای نجات بشریت دانست و گفت:گر اصول تدبر به درستی رقم بخورد و مؤمنان با این نگاه به سمت قرآن حرکت کنند، پرچمدار دفاع از مظلوم می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی گرزین عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی نقش زنان در مقاومت ویژه اعضای نشست بانوان قرآنی با اشاره به اینکه همه مؤمنان باید با یکدیگر پیوند اخوت داشته باشند، اظهار کرد: پیوند عمیق دینی و انسانی بین مؤمنان و انسان‌ها از مهمترین اهداف خداوند برای نجات بشریت است.

وی افزود: اگر این پیوند دینی محقق شود بسیاری از مشکلات بشریت حل خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان قرآن را بهترین نسخه برای نجات بشریت دانست و گفت: امت اسلامی می‌تواند با تکیه بر قرآن به سعادت برسد. در قرآن آمده که چه طور باید پیوند قلوب رقم بخورد تا افراد از گردنه‌ها عبور کنند و به قله سعادت، پیروزی، رفاه، پیشرفت و کمال برسند.

وی یادآور شد: اگر اصول تدبر به درستی رقم بخورد و مؤمنان با این نگاه به سمت قرآن حرکت کنند خود پرچمدار رهایی انسان‌ها از طاغوت و پرچمدار دفاع از مظلوم می‌شوند.

گرزین اظهار کرد: در طول تاریخ انسان‌های زیادی وجود داشتند که توانستند فهم درستی از دین پیدا کنند که به واسطه این فهم اتفاق‌های بزرگی را رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط این روزها و به واسطه فهمی که از دین دریافت کرده‌ایم باید وارد میدان شویم، افزود: اگرچه سرمایه‌های سنگین اقتصادی نداریم اما خداوند به مؤمنان اراده و باوری داده است که به واسطه آن باور و اراده سرنوشت تاریخ را تغییر خواهد داد.