گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از نفوذ مبارزان این گردان‌ها به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه و درگیری مستقیم با نظامیان صهیونیست خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها موفق شده‌اند به مقر فرماندهی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف باشگاه اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه حمله کنند.

قسام بیان کرد که مبارزان این گردان‌ها پس از هدف قراردادن این مقر با گلوله ضدسنگر «تی بی جی»، وارد آن شده و به صورت مستقیم با نظامیان متجاوز صهیونیست درگیر شده‌اند.

بر اساس اعلام گردان‌های قسام در نتیجه این عملیات نظامیان صهیونیست حاضر در این مقر به هلاکت رسیده یا زخمی شده‌اند و به زمین‌نشستن ۲ فروند بالگرد امداد و نجات صهیونیستی برای تخلیه نظامیان صهیونیست نیز از سوی مبارزان قسام مشاهده شده است.

همچنین قسام اعلام کرد این عملیات در حالی انجام شده که این مقر با دوربین‌های «لوتس» که از برد ۴۵ کیلومتری برخوردار هستند تجهیز شده است.

علاوه بر این گردان‌های قسام اعلام کرد که در عملیاتی دیگر موضع کنترل و فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در محور «نتساریم» را با موشک‌های رجوم هدف قرار داده است.