گرگان-رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: جهاد تبیین و نهضت گفتمان‌سازی مفاهیم قرآن، از ماموریت و راهبردهای اصلی و اساسی در ساختار تشکیلاتی نهضت قرآنی ترسیم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قدوسی زاده شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی نقش زنان در مقاومت ویژه اعضای نشست نهضت بانوان قرآنی اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران و اندیشه‌های ناب امامین انقلاب، بانوان در شکل گیری و توسعه امور قرآنی نقش ارزنده‌ای را ایفا کردند و این راه همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در سطح کشور بیشتر فعالیت‌های قرآنی که انجام می‌شود توسط بانوان رقم می‌خورد اما اکنون زمینه و شرایط لازم برای این نقش آفرینی آن گونه که باید و شاید اتفاق می‌افتاد محقق نشده است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: سازمان دارالقرآن کریم که زیرمجموعه سازمان تبلیغات اسلامی محسوب می‌شود از تجارب تشکل‌های ارزنده قرآنی به ویژه نهضت قرآنی بانوان به منظور فراهم ساختن حضور فعال و حداکثری بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: جهاد تبیین و نهضت گفتمان‌سازی مفاهیم قرآن، جز مأموریت‌های اصلی و نقش آفرینی بانوان در عرصه‌های مختلف جز راهبردهای اصلی و اساسی در ساختار تشکیلاتی نهضت قرآنی ترسیم شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: این جریان با هدف تقویت و ارتقای جایگاه تربیتی بانوان در بستر اعتلای خانواده واولوالارحام با تاکید بر نقش‌های مهمی چون مادری، همسری و خواهری که بر عهده دارند اجرایی خواهد شد.