خرم‌آباد - نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه جبهه رسانه‌ای لرستان رفع مشکلات استان را مطالبه کند بر لزوم ایجاد کارگروه‌های تخصصی دراین‌رابطه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی عصر امروز چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی با جبهه رسانه‌ای لرستان در سخنانی با اشاره به نشست با فعالان گروه‌های جهادی، بانوان فعال در عرصه فرهنگی، جبهه فرهنگی انقلاب و همچنین حوزه هنری لرستان، اظهار داشت: امروز هم این نشست را با جبهه رسانه‌ای لرستان متشکل از فعالان رسانه در فضای مجازی، روزنامه‌نگاران و… برگزار شد.

وی با تأکید بر اینکه در این نشست‌ها سخن ما این بود که مطالبات درون‌استانی، برون‌استانی، کشوری و همچنین منطقه‌ای و بین‌المللی داریم، عنوان کرد: از فعالان رسانه‌ای و هنری که خوشبختانه دارای ابتکارات، نوآوری‌ها، توانایی‌ها و… خوبی هستند و کارهای خوبی هم در این عرصه‌ها انجام داده‌اند، درخواست کردیم که مسائل و مشکلات استان در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و… فهرست، اولویت‌بندی و سپس به مطالبه عموم برای رفع تبدیل شوند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، ادامه داد: جاهایی نیاز است که مطالبات استان از سوی اقشار مختلف پیگیری شوند.

حجت‌الاسلام شاهرخی با تأکید بر اینکه منابع اعتباری که برای لرستان در نظر گرفته می‌شود برای تحول همراه با جهش لرستان کافی نیست، افزود: در این راستا افزایش این منابع اعتباری از سوی اقشار مختلف استان مطالبه شوند.

وی با تأکید بر اینکه این مطالبات و درخواست‌ها منطقی، کارشناسی شده، مبتنی بر اخلاق و… باید باشند، گفت: کسی نمی‌تواند در مقابل این درخواست‌ها بی‌تفاوت باشد، یا پاسخ قانع‌کننده‌ای گرفته می‌شود یا اقدام عملیاتی صورت می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به سهم پایین عوارض ارزش‌افزوده لرستان در کشور، گفت: این را همه باید بخواهند که افزایش پیدا کند، مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری، اقشار مختلف این را به‌صورت دیداری، کتبی، نامه‌نگاری و… پیگیری کنند.

حجت‌الاسلام شاهرخی با بیان اینکه در استان مؤسسات و شرکت‌هایی وجود دارد که درآمد خود را در جای دیگر هزینه می‌کنند، افزود: اگر این حساب‌ها در داخل استان و بانک‌های استان باشد پرداخت تسهیلات را در حوزه‌های مختلف ازدواج، جوانی جمعیت و… افزایش پیدا می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه باید از دل این نشست‌ها کارگروهی شکل بگیرد، گفت: جبهه رسانه‌ای لرستان در حوزه حفظ منابع طبیعی استان مطالبه کند.