تهران- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پیامی تاکید کرد: راه شهید صفی الدین و دیگر شهدای مقاومت تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در پیامی به مناسبت شهادت شهید سیدهاشم صفی الدین تاکید کرد: راه شهید صفی الدین و دیگر شهدای مقاومت تداوم خواهد داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا»

شهادت عالم مجاهد و شجاع، حجت الاسلام سید هاشم صفی‌الدین از رهبران برجسته حزب الله لبنان، نماد ایستادگی و مقاومت که تمام عمر با برکت خویش را در راه مبارزه با استکبار و ظلم و ستم این ظالمان تاریخ و آزادی قدس شریف و دفاع از آرمان‌های اسلام و مردم مظلوم فلسطین صرف نمود موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

این شهید عالی مقام و مجاهد فی سبیل‌الله مبارزی واقعی، شجاع و مخلص بود و نقش بسیار مؤثری در ظلم ستیزی و مبارزه با جنایات رژیم صهیونیستی و سربلندی و اقتدار جبهه مقاومت و اسلام ایفا نمود.

بی تردید راه شهید سید هاشم‌صفی الدین و تمام شهدای مقاومت در مقابله با رژیم منحوس صهیونیستی ادامه خواهد داشت و به لطف الهی، مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان و راه این مجاهد فی سبیل‌الله و جبهه مقاومت قدرتمند تر و با عزمی راسخ‌تر ادامه خواهد یافت.

اینجانب شهادت آن عزیز و مجاهد خستگی ناپذیر، سید هاشم صفی‌الدین را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدّ ظله العالی)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملّت شریف ایران و لبنان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌نمایم.

سید محسن محمودی

۳ آبان ۱۴۰۳»