خلیل آباد- امام جمعه خلیل آباد گفت: یک خیر از خلیل‌آباد، با اهدا دو فیش عمره به مردم لبنان، حمایت خود را از جبهه مقاومت اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی دستجردی شامگاه چهارشنبه در مراسم تقدیم دو فیش حج توسط خیر روستای دهنو اظهار کرد: کمک‌های مردمی نمایانگر همدلی و همبستگی مردم ایران با جبهه مقاومت در برابر ظلم و ستم است.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه ستاد کمک رسانی به مردم لبنان و غزه در شهرستان تشکیل شده است افزود: تاکنون مردم این شهرستان کمک‌های شایانی را به جبهه مقاومت داشته اند.

همبستگی و اتحاد در برابر دشمنان اسلام و بشری

در ادامه دلربا، نیکوکار خلیل‌آبادی که فیش حج عمره خود را به جبهه مقاومت لبنان اهدا کرد به اهمیت امنیت و آرامش در ایران اشاره کرد و گفت: مردم ایران در کشتی امن نشسته‌اند و باید قدر این امنیت را بدانند.

نیکوکار خلیل‌آبادی خاطرنشان کرد: این امنیت به بهای خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای ترور، شهدای مدافع حرم و شهدای مقاومت لبنان و غزه به دست آمده است.

وی در ادامه به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: بر هر مسلمان واجب است که با هر توانی در این جبهه حمایت کند و این نه تنها بر مسئولیت فردی مسلمانان تأکید دارد؛ بلکه به نوعی فراخوانی برای همبستگی و اتحاد در برابر دشمنان اسلام و بشریت است.

دلربا همچنین اظهار کرد: بنده بر خود واجب دانستم که دو عدد فیش حج عمره که متعلق به خودم و همسرم است، به این جبهه تقدیم کنیم.