شفت - مدیر جهاد کشاورزی شفت گفت: ۳.۵ تُن گوشت گرم وارداتی از ابتدای سال تاکنون در شهرستان شفت توزیع شده است.

محمد رضا یوسف نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۳.۵ تُن گوشت قرمز گرم وارداتی از ابتدای سال تاکنون در شهرستان شفت توزیع شد و این روند تا پایان سال ادامه دارد.

یوسف نژاد افزود: گوشت گرم وارداتی در قالب بسته بندی با قیمت هر کیلو ۳ میلیون و صد هزار ریال در یکی از فروشگاه‌های شهرستان شفت موجود و توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه تا پایان سال نیز حداقل ۳ تُن گوشت گرم وارداتی دیگر در این فروشگاه توزیع می‌شود، ادامه داد: تلاش می‌شود از این طریق بازار از نظر تأمین و قیمت گوشت قرمز به ثبات بیشتری برسد.

یوسف نژاد بیان کرد: تأمین و توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازار از جمله گوشت قرمز، ممانعت از افزایش قیمت گوشت، کمک به معیشت و ارتقای سبد غذایی خانوارهای کم درآمد و توزیع گسترده و متوازن گوشت در روستا و شهرها از اهداف توزیع گوشت گرم وارداتی است.

وی اضافه کرد: توزیع گوشت قرمز منجمد گوسفندی و گوساله نیز در سال جاری حدود ۴ تن در شهرستان شفت با قیمت مصوب تنظیم بازاری سه میلیون تا سه میلیون ۱۵۰ هزار ریال در این شهرستان توزیع شده است و محدودیتی از نظر میزان توزیع گوشت قرمز منجمد و معرفی مباشر وجود ندارد.

مدیر جهاد کشاورزی شفت بیان کرد: همچنین بیش از ۴ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب تنظیم بازار امسال در شهرستان توزیع شده و نیز در بازار موجود است.