قزوین- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین از اجرای طرح « احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی » در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور ستوده بر نقش مهم طرح احیاء و تعادل بخشی در حفظ و حراست از منابع آب زیرزمینی تاکید و اظهار کرد: طرح «احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی» در استان قزوین اجرا می شود.

وی افزود: این طرح در کنار برنامه های سازگاری با کم آبی اقدامات مهمی در جهت حفظ و حراست از منابع آبی استان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین تاکید کرد: حرکت در چارچوپ قوانین و مقررات می تواند سبب موفقیت و تحقق اهداف و برنامه های شرکت شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با بیان اینکه باید در جهت کمک به مردم و ارباب رجوع ریسک پذیر نیز باشیم، تصریح کرد: برای اخذ تصمیمات مهم حتماً باید از خرد جمعی استفاده کنیم و کارها را بصورت تیمی و گروهی انجام دهیم و در انجام کارها سه رکن اعتماد، صداقت و درستکاری را سرلوحه امور قرار دهیم.

ستوده ادامه داد: برنامه ریزی هدفمند و تلاش در کنار تعامل و همکاری بین کلیه اعضاء رمز موفقیت هر مجموعه ای است که خوشبختانه شاهد آن در شرکت آب منطقه ای قزوین هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای در پایان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تعیین شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا با اخذ تصمیمات درست در چارچوب قوانین و مقررات زمینه را برای توسعه تولید در استان فراهم نمائیم.