بیرجند- معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی از انعقاد تفاهم نامه مدرسه ۴ کلاسه در روستای قونجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل خاتمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از انعقاد تفاهم نامه مدرسه ۴ کلاسه در روستای قونجان خبر داد و اظهار کرد: آقای پرهیزکار، الگوی مدرسه‌سازی، با ساخت دومین مدرسه، مهر تأیید بر تعهدش زد.

وی ادامه داد: پرهیزکار یکی از خیر نیک‌اندیش، با انعقاد تفاهم نامه احداث مدرسه ۴ کلاسه، بار دیگر نشان داد که دل به مهر دانش‌آموزان بسته است.

خاتمی گفت: این خیر نیک‌اندیش که پیش از این نیز با احداث مدرسه‌ای در روستای قومنجان، گامی بلند در راه توسعه آموزش و پرورش برداشته بود، این بار نیز با ساخت دومین مدرسه در همان روستا، تعهد خود را به ارتقای سطح علمی و آموزشی جامعه نشان داد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی ضمن تقدیر از این اقدام خداپسندانه ادامه داد: این خیر مدرسه ساز با این کار خیر، نه تنها به دانش‌آموزان روستای قومنجان فرصت تحصیل در محیطی مناسب را می‌دهد، بلکه الگویی ارزشمند برای سایر خیرین و نیکوکاران شده است.

وی افزود: ایشان با عمل به مسئولیت اجتماعی خود، نشان داد که خیرخواهی می‌تواند تحولی عظیم در جامعه ایجاد کند و تکرار این اقدام خیرخواهانه، نشان از تعهد عمیق وی به آموزش و پرورش و آینده فرزندان این مرز و بوم دارد.

شایان ذکر است که حوزه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در سطح کشور و به ویژه استان خراسان جنوبی، با رویکرد مردم‌محوری و بهره‌گیری از ظرفیت خیرین، گام‌های بلندی در جهت توسعه فضاهای آموزشی برداشته است و شرایط تسهیلات جدید نیز به منظور حمایت از خیرین نیک‌اندیش و تسهیل امور ساخت و ساز مدارس فراهم شده است.