مشگین‌شهر_ رئیس تخلفات آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد مهم باید با آگاهی کامل از قوانین آن از رخداد هرگونه تخلف پیشگیری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا رسولی ظهر پنج شنبه در جلسه آموزش قوانین و تخلفات اداری در «کانون نرجس» مشگین شهر اظهار کرد: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تأثیر گذار در کشور است لذا باید با آگاهی کامل از قوانین و مقررات مربوط به آن از رخ دادن هر گونه تخلف پیشگیری کرد.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره آموزشی افزایش آگاهی نسبت به مفهوم و معانی تخلفات، پیشگیری از وقوع تخلفات، تعیین راهکارهای مؤثر و بازدارنده برای جلوگیری از تخلفات اداری، ایجاد بسترسازی مناسب برای ارائه خدمات به ارباب رجوع، همکاری مستمر و مؤثر اداره بازرسی، حراست و حقوقی جهت سالم سازی محیط اداری است.

رئیس تخلفات آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: این دوره آموزشی با هدف آگاهی بخشی به کارکنان برای پیشگیری از هر گونه تخلف در حوزه کاری، اجرایی آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

رسولی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است این دوره آموزشی ۳ آبان ماه «کانون نرجس» مشگین‌شهر با سر فصل‌های آموزشی ویژه تخلفات اداری آغاز شده و تا ۴ آبان ماه ادامه دارد.