قم- امام جمعه قم گفت: با عنایت به این که قم حرم اهلبیت(ع) و عشق آل محمد(ص) و دارای حرم حضرت معصومه(س) می باشد خدمت در این استان وظایف سنگینی برای مسئولان ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد سعیدی صبح پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم بیان کرد: خدمت به مردم موضوع بسیار مهمی است و کسانی که در این عرصه تلاش و جهاد می‌کنند مورد توجه امام زمان قرار دارند.

وی با اشاره به اهمیت شهر مقدس قم اظهار کرد: در روایات داریم که قم حرم اهل بیت است و به همین دلیل خدمت در این شهر مقدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

امام جمعه قم افزود: افرادی که برای رضای خدا خدمت می‌کنند راه را از سوی خداوند دریافت می‌کنند و هم چنین کار در جبهه اسلام و حق باید کار جهادی باشد.

وی ادامه داد: باید جهاد و تلاش در راه خداوند باشد و قطعاً کسی که قدم در راه خدا بردارد مورد توجه امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری قرار می‌گیرد.

آیت الله سعیدی افزود: دولت‌هایی که از ابتدای انقلاب در قم مشغول خدمت بوده اند نسبت به آن عنایت ویژه ای داشته و همه دولت‌ها با وجود سلایق مختلفی که داشتند مسئولان شایسته و جهادی برای قم انتخاب کردند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با حضور اکبر بهنام جو به عنوان استاندار جدید در قم شاهد اقدام‌های با برکت و مطلوب برای شهر قم باشیم.