اصفهان- معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه دشمن برای تحریف اربعین تلاش می‌کند، گفت: موکب‌داران دقت کنند که در فعالیت‌ها و مواکب‌شان نماد انقلابی گری نمایان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان‌نثاری ظهر پنجشنبه در آئین تقدیر از موکب‌داران اربعین حسینی استان اصفهان اظهار داشت: ستاد اربعین استان کمیته‌های فراوانی دارد که یکی‌از آن‌ها اسکان و تغذیه است که به خوبی و با برنامه فعالیت خود را انجام داده است.

وی افزود: اینکه تلاش زیادی کردیم تا این نگاه پابرجا شود که مواکب سازمان مردم‌نهاد است و این امر منافاتی با این ندارد که امکانات نظام را برای کمک به آن‌ها بسیج کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: دشمن تلاش دارد اربعین کمرنگ شود که تلاش‌هایشان برای این امر به سنگ خورده، اما در مرحله دوم به‌دنبال تحریف هستند و در این راستا موکب‌داران باید دقت کنند در فعالیت‌ها و موکب‌هایشان نماد انقلابی‌گری نمایان باشد.

جان‌نثاری با بیان اینکه مواکب ساختار و سازمان بزرگ‌انقلابی است که می‌تواند در راستای اهداف انقلاب اسلامی در طول سال نقش‌آفرینی داشته باشد، گفت: سازماندهی، حفظ و انسجام مواکب امری مهم است و در این راستا این‌تشکیلات در قالب جلسات منظم باید حفظ شود.

به گزارش مهر، در این مراسم از موکب‌داران اربعین حسینی تجلیل شد.