سمنان_ رییس کمیته امداد کشور از توزیع ۹۰ هزار قلم کالای ضروری بین مددجویان طی نیمه نخست سال جاری خبر داد و گفت: هدف از توزیع این کالاها حمایت از مددجویان محروم و نیازمند است.

سید مرتضی بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه طی شش ماهه نخست سال جاری ۹۰ هزار قلم کالای ضروری بین مددجویان توزیع شده است، ابراز داشت: این کالاها مواردی نظیر یخچال، فرش، تلویزیون، جاروبرقی، گاز، لباسشویی و غیره را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه در تهیه این اقلام از کالاهای تولید ساخت داخل کشور بهره گرفته شده است، افزود: هدف از این اقدام توجه به تأکیدات منویات رهبر معظم انقلاب در باب حمایت از تولیدکنندگان داخلی است.

رئیس کمیته امداد کشور بابیان اینکه اولویت توزیع کالا با مددجویانی که در سامانه امداد سها ثبت نام کرده باشند، ابراز داشت: بر اساس ثبت نامی ها و با توجه به داشتن شرایط لازم مددجو از این کالاها بهره مند خواهد شد.

بختیاری با بیان اینکه این میزان توزیع کالا جدا از اهدای جهیزیه است، تصریح کرد: شهریور ماه سال جاری به مناسبت هفته وحدت بزرگترین رزمایش اهدای جهیزیه کشور با اهدای چهار هزار سری جهیزیه در گل‌گهر سیرجان برگزار شد.

وی افزود: برای استان سمنان طی مرحله نخست دو هزار قلم کالا به ارزش هشت میلیارد تومان و گام بعدی دو هزار و ۴۰۰ قلم کالا به ارزش ۱۰ میلیارد تومان بین مددجویان کمیته امداد امام استان سمنان توزیع شدند.