بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، در پی حملات موشکی مقاومت لبنان به اراضی اشغالی تعدادی از صهیونیست‌ها کشته و زخمی شدند و خسارات گسترده‌ای به زیرساخت‌ها و مناطق مسکونی وارد شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، طبق گزارش رسانه‌های صهیونیستی لحظاتی پیش چندین موشک در نزدیکی شهر حیفا سقوط کرده است. همچنین از صبح امروز، حدود ۱۰۰ موشک از لبنان به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک شده است.

بر اساس گزارش این رسانه‌ها نزدیک به نیمی از ساکنان شمال غزه، به ویژه در منطقه جبالیا، همچنان بر ماندن در خانه‌های خود پافشاری می‌کنند و از ترک مناطق خودداری می‌ورزند.

این موضوع برخلاف برنامه‌ریزی ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات نظامی مستمر آن‌ها در جبالیا بوده است.

منابع صهیونیستی همچنین از کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست در درگیری‌های روز گذشته در جنوب لبنان خبر دادند و اعلام کردند که تعداد دیگری از سربازان مجروح شده‌اند که به بیمارستان منتقل شدند.

چهار خانواده صهیونیستی نیز روز گذشته اطلاعیه‌هایی مبنی بر کشته شدن فرزندان خود در این درگیری‌ها دریافت کردند.

یک رسانه صهیونیستی نیز گزارش داد که یک خانه در «نهاریا» بر اثر اصابت مستقیم موشک‌های شلیک شده از لبنان آسیب دیده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین اعلام کردند که میخال کبسه، رئیس شورای محلی «حتسور هغلیلوت»، از سقوط موشک‌ها و ترکش‌ها، خسارات و قطع برق خبر داده است.

از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و جنوب لبنان، مقاومت فلسطین و لبنان با شلیک موشک‌های متعدد و مقاومت مردمی در مناطق مختلف، عملیات ارتش صهیونیستی را با شکست مواجه کرده و نیروهای اشغالگر را با تلفات جانی و خسارات مادی سنگینی روبرو ساخته‌اند.