ساری - معاون فرهنگی ورزش و جوانان مازندران گفت: برای رفع مشکل ازدواج و فرزندآوری جوانان باید کارهای پژوهشی و آسیب شناسی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ییلاقی بعدازظهر پنجشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: هم افزایی خدمات مشاوره ازدواج جوانان مازندران، هدف اصلی کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان در استان است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های تخصصی مراکز مشاوره و کارگاه آموزشی دستگاه‌های مرتبط برای جوانان اظهار داشت: با توجه به امکانات، ظرفیت‌های موجود و همکاری اعضای ستاد می‌توان در جهت رفع مشکلات ازدواج و فرزند آوری جوانان با انجام کار پژوهشی وآسیب شناسی گام‌های مؤثری برداشت.

وی بر ضرورت تشکیل جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان ولزوم همکاری و هم افزایی کلیه ادارات عضو ستاد در راستای برنامه ریزی و تصمیم گیری به جهت رفع مشکلات حوزه جوانان تاکید کرد.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان در ادامه تصریح کرد: با حمایت و ایجاد بسترهای مناسب جهت اشتغال پایدار می‌توان انگیزه ازدواج و امید به آینده را در جوانان افزایش داد.

ییلاقی با تاکید بر فراهم کردن شرایط ازدواج‌های آسان برای جوانان گفت: دولت و عموم خانواده‌ها با همکاری هم زمینه انجام این مهم را فراهم کنند.

برچسب‌ها