بندرعباس-رییس بنیاد شهید بندرعباس گفت: با هدف اشتغالزایی، اردوی راه اشتغال ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رحیمی‌نژاد نخلی در این خصوص اظهار کرد: اردوی راه اشتغال ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر متقاضی اشتغال با هدف اشتغالزایی این قشر معظم جامعه و ترغیب آن‌ها به سمت کارآفرینی برگزار شد.

وی افزود: افزایش آگاهی از طرح‌های کارآفرینی و خود اشتغالی در میان جامعه هدف فاقد شغل و همچنین کسب اطلاعات مربوط به مشاغل، بهره‌مندی از تجربیات مفید و ارزشمند کارآفرینان و مجریان طرح‌های خوداشتغالی، از بین بردن ترس ورود به کار و ایجاد انگیزه ورود به طرح‌های خوداشتغالی از اهداف اجرای اردوی راه اشتغال بوده است.

نخلی گفت: در این اردو طرح‌های آزمایشگاه، تولید و فروش محصولات سوسیس و کالباس، آشپزخانه، کارگاه بسته بندی سفره یک بار مصرف و پلاستیک فریزری و از چند طرح خوداشتغالی دیگر بازدید و از تجربیات ارزشمند صاحبان مشاغل و همچنین کارآفرینان موفق بهره برداری شد.

رئیس بنیاد شهید بندرعباس تصریح کرد: جامعه هدف در قالب اردوهای راه اشتغال با کارآفرینان موفق بخش خصوصی و یا دولتی و نیز فرآیند تولید آشنا می‌شوند که این ارتباط می‌تواند راه را برای آشنایی هر چه بیشتر جامعه هدف با مقدمات کار خوداشتغالی هموار سازد.