مهدیشهر- طی مراسمی با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، سالن چند منظوره حاج عبدالله والی در منطقه دربند مهدیشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور در ادامه سفر سه روزه خود به استان سمنان همزمان با ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح رسمی سالن چند منظوره حاج عبدالله والی شهرستان مهدیشهر شرکت کرد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان سمنان، استاندار سمنان، جمعی از معاونان کمیته امداد کشور و همچنین جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند همچنین نمایندگان سمنان، مهدیشهر و سرخه و همچنین دامغان نیز حاضر بودند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: سالن چند منظوره حاج عبدالله والی در منطقه دربند شهرستان مهدیشهر احداث و امروز شاهد بهره برداری رسمی از آن با حضور رئیس کمیته امداد کشور هستیم.

محمد حسین ذوالفقاری با بیان اینکه این سالن در زمره طرح‌های کمیته امداد استان سمنان است، تاکید کرد: این سالن چند منظوره در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع احداث شده است.

وی با بیان اینکه سالن حاج عبدالله والی دربند مهدیشهر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است، افزود: این سالن از امروز در اختیار مردم و همچنین مددجویان کمیته امداد قرار خواهد گرفت.

گفتنی است این سالن چند منظوره و در آن ورزش‌های سالنی و همچنین مراسم ویژه برگزار خواهد شد.

به گزارش مهر، عبدالله والی مسئول اسبق کمیته امداد کشور و از چهره‌های ماندگار عرصه خدمت رسانی به جامعه محرومان کشور بود که در سال ۸۴ به دلیل سکته قلبی دار فانی را وداع کرد اما نامش همواره جاوید مانده است.