خرم‌آباد - معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه مدیر تحول گرا و میدانی در کشور نیاز داریم، گفت: «سید سعید شاهرخی» از بین ۵۰ تا ۶۰ نفر انتخاب شد!

به گزارش خبرنگار مهر، علی زینی وند بعدازظهر امروز پنج‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان در سخنانی با اشاره به تمدن تاریخی، طبیعت و ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی لرستان، اظهار داشت: امروز شاهد ثبت ننگ‌های تاریخی رژیم صهیونسیتی در فلسطین و لبنان و افتخار آفرینی کسانی هستیم که مقاومت کرده و از مظلومان دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آزادی خواه است، به حمایت کشورهای مدعی حقوق بشر از رژیم صهیونسیتی اشاره و عنوان کرد: امروز همه باید یکپارچه از ملت فلسطین و لبنان دفاع کنیم.

باید در لرستان نگاه‌ها تغییر کند

زینی وند در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از خودمان بپرسیم چرا مناطقی با این سطح غنی بودن و دارای ظرفیت بالا توسعه پیدا نمی‌کند، گفت: باور کنید دولت‌ها مقصر نیستند، باید نگاه‌ها تغییر کند، چطور در کویر و یزد شاهد پیشرفت هستیم؟

معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر اینکه باید از نخبگان‌مان حمایت کنیم چرا که تخریب نخبگان به فرهنگی بد در این منطقه تبدیل شده است، گفت: باید فرهنگ هم افزایی، حرمت گذاشتن به مدیران کارآمد و موفق و… در این استان نهادینه شود.

وی تاکید کرد: توسعه با کارآفرینی اتفاق می‌افتند، با حمایت از نخبگان صورت می‌گیرد، با فرهنگ کار صورت می‌گیرد.

باید فرش قرمز جلوی کارآفرینان پهن کنیم

زینی وند با بیان اینکه منابع آنچنانی وجود ندارد، اگر مسئولان و نمایندگان همت کنند و کارآفرین به لرستان بیاورند و حمایت کنند شاهد توسعه استان خواهیم بود، افزود: باید فرش قرمز جلوی کارآفرینان پهن کنیم، مدیران از سرمایه گذاران حمایت کنند، این رویکرد تحول، توسعه و اشتغال ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه نمایندگان به همراه استاندار باتجربه استان بخش خصوصی را مورد توجه قرار دهند، گفت: معنای دولت وفاق تشکیل مدیران متضاد نیست، به معنای این است که زمینه کار برای کسانی که می‌خواهند کار کنند فراهم شود و با خط کش سیاسی در کار اجرایی فعالیت نکنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر اینکه وفاق در مدیریت این است که همه شایستگان ذیل گفتمان دولت قرار گیرند، افزود: کارآمدی بر مبنای شایستگی و تجارب موفق افراد مدنظر ما است.

مدیر تحول گرا و میدانی برای کشور نیاز داریم

زینی وند مردم‌داری، پاک دستی و داشتن انگیزه را از جمله ملاک‌ها در انتصابات دولت وفاق ملی عنوان کرد و گفت: به مدیران با انگیزه در این شرایط کشور نیاز داریم.

وی ادامه داد: مدیر تحول گرا و میدانی برای کشور نیاز داریم.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه عشق، علاقه، ایمان و توجه به مردم برای کار نیاز است، بیان داشت: استانداران بر اساس این شاخص‌ها انتخاب شده اند.

شاهرخی از بین ۵۰ تا ۶۰ نفر انتخاب شد

زینی وند با بیان اینکه استاندارانی که تعیین می‌شوند با سوابق مشخص و بدون توجه به نگاه سیاسی و قومی آنها انتخاب شده‌اند، گفت: آقای شاهرخی استاندار لرستان هم در بین ۵۰ تا ۶۰ نفر مورد بررسی قرار گرفتند و انتخاب شدند.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه با نمایندگان و افراد مختلف برای تعیین استانداران مشورت می‌کنیم، اما بر اساس شاخص‌های وزارت کشور عمل می‌کنیم، ادامه داد: آقای شاهرخی از سابقون وزارت کشور بوده اند و سابقه استانداری را هم داشته اند.

وی در ادامه از اقدامات استاندار سابق لرستان قدردانی کرد.