معاون عملیات فراجا با حکم فرمانده کل انتظامی کشور منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین تکریم و معارفه معاون عملیات فراجا امروز با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در سالن شهدای انتظامی فراجا برگزار شد.

در این مراسم سردار رادان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا گرانقدر برای سر افرازی دین و وطن از جان خود گذشتند، این اساس ایثار، شهادت و بزرگی است که آنان را در مسیر الهی قرار داده است.

فرمانده کل انتظامی کشور در تشریح انواع مسئولیت‌ها با اشاره به اینکه مدیریت موفق یعنی همه علم، هنر و شایستگی را بتوان توأم با پند آموزی در راستای اجرای مأموریت به خدمت گرفتن، تصریح کرد: در حوزه مأموریت دو بال پشتیبانی و عملیات از اهمیت به سزایی برخوردار است.

ارشدترین مقام انتظامی کشور، خاطر نشان کرد: در دو حوزه عملیات و پشتیبانی، هنر به کارگیری در آمیختگی آرایه‌های مختلف برای انجام یک مأموریت واحد هنر خاص نام دارد.

سردار رادان، از معاونت عملیات فراجا به عنوان یکی از واحدهای اثرگذار، برجسته و شایسته یاد کرد و گفت: فرمانده ای موفق است که حاکم بر دل‌ها باشد و بتواند سه مؤلفه کارخوب، کار هنری و شایستگی را توأمان انجام دهد تا بتواند به سمت تعالی برای دریافت حسنه دنیا و آخرت در این مسیر گام بردارد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های سردار حسین ساجدی نیا معاون عملیات فراجا در طول دوره خدمت در فرماندهی انتظامی کشور، عنوان کرد: در زمان تصدی وی به پاس شایستگی، هیچ نگرانی در حوزه عملیاتی فراجا نداشتم ان شاء الله با انتصاب سردار "حسن کرمی" که فردی خوش فکر و برنامه‌ریز با رسم الخط عملیاتی است امیدوارم وی نیز شتابان تر ادامه دهنده در این مسیر باشد.

گفتنی است، در این مراسم با حکم سردار احمدرضا رادان، سردار حسن کرمی به معاون عملیات فراجا منصوب شد.