خرم‌آباد- استاندار جدید لرستان گفت: من مدیر ریسک پذیر می‌خواهم و آمده‌ایم متفاوت از گذشته عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی بعدازظهر پنج شنبه در مراسم معارفه خود با بیان اینکه ایمان دارم که فصل جدیدی از همکاری و خدمت را در لرستان به نمایش خواهیم گذاشت، اظهار داشت: از آقای شفقت استاندار سابق لرستان تقدیر و تشکر می‌کنم، بدون هیچ غرضی می‌گویم که ای کاش ایشان چهار سال پیش به لرستان می‌آمدند، ایشان کارهای ارزشمندی در لرستان انجام دادند.

استاندار جدید لرستان در مورد انتصاب خود هم گفت: برای گرفتن مسئولیت جلو نرفتم و بر اساس درخواست کمیته استانداران با وجود همه مشکلات، لرستان را انتخاب کردم.

شاهرخی ادامه داد: به لرستان احساس دین کردم که این کوله بار از تجربه را باید به استان خودم بیاورم، چرا که شناخت کاملی از لرستان و مشکلات آن دارم.

وی تاکید کرد: برای جهش در اداره لرستان برنامه دارم و آمده‌ام روش را تغییر بدهم تا شاهد تغییرات در استان باشیم.

استاندار جدید لرستان یادآور شد: حتماً در جهت تحقق شعار اساسی دولت که وفاق ملی است حرکت خواهم کرد و دست هر کسی که بخواهد در این راه کمک کند را به گرمی خواهم فشرد، هر کسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند بیاید کار کند.

شاهرخی گفت: امروز نماینده دولت وفاق ملی هستم و باید در را برای همه کسانی که عمر و ذکر و نیتشان خدمت به مردم است باز کرد.

وی با بیان اینکه تعریف وحدت و وفاق واگذاری کارها به افرادی که اعتقادی به مشی دولت ندارند، نیست، گفت: فلسفه آمدن من هم هیچ چیزی به غیر از خدمت نیست.

استاندار جدید لرستان گفت: اولویت‌های استان با توجه به شناخت عمیقی که دارم و تاکید رئیس جمهور توجه به معیشت مردم، تولید و اشتغال، ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، احیای کارخانه‌های تعطیل و توجه به بخش خصوصی است.

شاهرخی تصریح کرد: من مدیر ریسک پذیر می‌خواهم و آمده‌ایم متفاوت از گذشته عمل کنیم.

بنابراین گزارش، در مراسمی بعدازظهر روز پنج شنبه با حضور «علی زینی‌وند» معاون سیاسی وزیر کشور استاندار جدید لرستان معارفه شد. در این مراسم سید سعید شاهرخی به عنوان نخستین استاندار دولت چهاردهم سکان استانداری لرستان به دست گرفت.

«سید سعید شاهرخی» از نیروهای بومی لرستان است که مسئولیت استانداری همدان را در پرونده خود دارد. معاون سیاسی امنیتی استانداری‌های لرستان، قزوین و همدان از دیگر سوابق این مدیر لرستانی است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان، فرماندار شهرهای نهاوند، اسدآباد، ملایر، تویسرکان و قروه، معاون فرماندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان لرستان، کارشناس مسئول شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان لرستان و کارشناس مسئول امور شهری و شوراها استانداری لرستان از دیگر عناوین مسئولیتی سعید شاهرخی بوده است.