ساری - استاندار مازندران میزان کمک های جمع آوری شده برای مردم مظلوم ستمدیده غزه، لبنان و فلسطین و محور مقاومت را ۷۶ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران بااشاره به تشکیل ستاد هماهنگی کمک به مردم فلسطین و محور مقاومت با حضور دستگاه‌های اجرایی در استانداری گفت: دبیرخانه ستاد به ریاست استاندار در هلال احمر استان فعال می‌شود.

وی افزود: قرار است ستاد کمک‌های مردمی شهرستانی نیز شکل گیرد و ریاست این ستاد بر عهده فرمانداران خواهد بود و علاوه بر این در تمامی روستاها ستاد با مسؤولیت دهیاری نیز تشکیل می‌شود.

وی استقرار چادرها و پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی در شهرها و روستاها به صورت ثابت و سیار را از جمله برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: تاکنون ۷ میلیارد ۶۲۴ میلیارد تومان کمک‌های مردمی برای ارسال به کمک به مردم مظلوم غزه، لبنان و فلسطین در استان توسط کمیته امداد، هلال احمر و بسیج سازندگی جمع آوری شده است.

استاندار مازندران از تشکیل کمیته اطلاع رسانث در این خصوص خبر داد و گفت: اطلاع رسانی مناسب و بازتاب کمک‌های مردمی تبلیغات محیطی نیز در این زمینه باید انجام شود.