رزمندگان حزب‌الله لبنان با ارسال پیامی تصویری برای حامیان و بستر اجتماعی محور مقاومت، از حمایت‌های آنها قدردانی و تأکید کردند که پرچم مبارزه را زمین نخواهند گذاشت و مانند کوه استوار هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، مرکز اطلاع‌رسانی جنگی مقاومت اسلامی لبنان پیام تصویری رزمندگان حزب‌الله را برای حامیان و بستر اجتماعی مقاومت در لبنان و تمام جبهه‌های پشتیبانی منتشر کرد.

در این پیام ویدئویی که با عنوان «پیام مجاهدان میدانی مقاومت اسلامی به شریف ترین، گرامی‌ترین و پاک ترین مردم» منتشر شده، آمده است:

ای مردم و عزیزان ما، از زیر هر درخت، از کنار هر صخره، از هر دره، تپه و کوه و از اعماق دل هر مجاهد از شما تشکر می کنیم. سپاسگزاریم از دعا و سلام شما که برای ما ٰآرامش بخش است. از همه مادران، پدران، برادران، خواهران، کودکان و سالخوردگان قدردانی می‌کنیم. به مردم باعزت و شریف خود می‌گوییم که سلام و سخنان محبت آمیز و صمیمانه شما را شنیدیم که باعث تقویت عزم و اراده ما است. ما از سرزمین مقاومت و فداکاری هستیم و به شما می گوییم پیروزی با اندکی صبر محقق شدنی است.

در بخش دیگری از این پیام خطاب به حامیان مقاومت تأکید شد: سلام بر شما ای اهل مقاومت و شرف، ای شریف‌ترین، پاک‌ترین و منزه‌ترین مردمان، شما مقاومت و سپرده و امانت شهید مطهر ما سید حسن نصرالله رضوان الله علیه هستید. حفظ این امانت وظیفه همه ماست، هر چقدر هم که فداکاری ها و هزینه ها در این مسیر سنگین باشد. اما اگر جویای حال ما هستید، ما به شما اطمینان می دهیم که الحمدلله حال‌مان هزاران هزار بار خوب است. ما مانند کوه هایی هستیم که شما می شناسید که در خاک (دامنه‌های) آن تانک‌ها و نظامیان اشغالگر را می سوزانیم و ویران می کنیم. ما نیروهای بدر، نصر، رضوان و عزیز هستیم.

رزمندگان حزب الله افزودند: از صمیم قلب به مردم شریف و ارزشمند خود که باشرافت ترین مردمان هستند، به نیابت از همه مجاهدان می‌گوییم که صدای شما و پیام شما را می شنویم و از ابتدای مقاومت به روحیه بالای شما مأنوس شده ایم. خداوند به شما اجر و صبر عطا کند؛ اندکی صبور باشید، انشاءالله برمی گردیم و در میادین در کنار هم جمع خواهیم شد.

در بخش پایانی این پیام آمده است: ای دوستداران سید شهید؛ به خون هر شهید، به رنج هر مجروح و به صبر و رنج شما سوگند که این پرچم از دست ما نخواهد افتاد. میان ما و دشمن، روزها و میدان جنگ تعیین کننده است و وعده ما با شما، پیروزی موعود خواهد بود.

و السلام علیکم و نصرالله و برکاته