سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن چهار نظامی صهیونیست و زخمی شدن شش نظامی دیگر در کمین مرگبار حزب‌الله در نبردهای جنوب لبنان اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن چهار نظامی اشغالگر و زخمی شدن شدید شش نظامی دیگر در نبردهای جنوب نوار غزه اذعان کرد.

دانیل هاگاری اعلام کرد که نظامیان کشته شده از نیروهای گردان ۲۲۲ تیپ دوم ارتش اشغالگر بوده اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در شرح جزئیات کشته و زخمی شدن این ۱۰ نظامی اشغالگر گزارش دادند: نیروهای حزب الله از یک تونل خارج شدند و نظامیان اسرائیلی را با بمب دست‌ساز هدف قرار دادند که به کشته و زخمی شدن شماری از آنها منجر شد. نظامیان اسرائیلی به سوی نیروهای حزب الله تیراندازی کردند، اما ارتش اسرائیل اطلاع ندارد که آیا نیروهای حزب الله هدف قرار گرفته اند یا خیر.

این رسانه‌ها اذغام کردند که در این عملیات حزب الله، چهار نظامی اسرائیلی کشته و دست‌کم شش نفر زخمی شدند که حال سه تن آنها وخیم است.

رسانه‌های صهیونیستی افزودند که منطقه ای که نیروهای حزب الله از آن خارج شدند قبل از ورود نظامیان اسرائیلی هدف حمله هوایی قرار گرفت، با این وجود نیروهای حزب الله توانستند به خوبی خود را محفوظ نگه دارند و هنگامی که پیشروی نظامیان اسرائیلی را مشاهده کردند، آنها را با بمب های دست‌ساز هدف قرار دادند.

سخنگوی ارتش رژیم صهونیستی همچنین به کشته شدن یک نظامی اسرائیلی عضو یگان سگ‌های پلیسی و زخمی شدن شدید یک نظامی ذخیره گردن ۷۱۵۵ تیپ چتربازان ارتش اسرائیل در جنوب لبنان اذعان کرد.

به این ترتیب، شمار نظامیان کشته شده صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته به ۵ نفر و شمار زخمی‌ها به ۱۲ نفر افزایش یافت.