اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت ریشه در ترویج فرهنگ مهدویت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح جمعه در آئین اختتامیه دوره تربیت مربی معارف مهدوی که در مجتمع فرهنگی آفتاب اراک برگزار شد، گفت: موضوع عدل جهانی و امام منتظر (عج) یک مسئله صدرصد قطعی است و برای تحقق این مهم، منجلاب غرب باید سقوط کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه بشریت از جنایات ملعون غربی و فرهنگ غیر انسانی متنفر است، افزود: تشکیل حکومت عادلانه در جهان، همراه با معنویت و فرهنگ انسانی با عقل، تدبیر و مسدود کردن مسیرهای انحرافی، شدنی است.

وی ادامه داد: برای انتظار فرج باید شرایط حاکمیت عدالت الهی، برابری، اخوت و مقابله با ظلم در سراسر جهان گسترده شود و مربیان مهدویت بستر را برای حکومت جهانی فراهم کنند.

آیت الله دری نجف‌آبادی گفت: در زمان امامت حضرت مهدی (عج) عقلانیت همراه با حلم و بردباری به اوج می‌رسد.

وی با بیان اینکه راه درست و سعادت انسان‌ها، مسیر اهل بیت (ع) است، افزود: باید از عقل و اندیشه خود که سرمایه ارزشمند الهی است در مسیر تجلی عبودیت به درستی استفاده کنیم.

امام جمعه اراک افزود: ریشه مهدویت در تاریخ بشریت است و ما باید در دوران غیبت مشتاقانه منتظر ظهور مهدی موعود (عج) باشیم.

وی با اشاره به اینکه پیروزی‌های جبهه مقاومت ریشه در ترویج فرهنگ مهدویت دارد، تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت و پیروزی انقلاب اسلامی نمونه‌هایی از وعده حق برای گسترش جامعه امام زمانی (عج) است.