کرج- رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز از وقوع دو تصادف طی شب گذشته و جاده آتشگاه و جاده چالوس خبر داد و گفت: این دو حادثه در مجموع ۱۴ مصدوم بر جا گذاشت.

احمدی مهدوی در گفت وگو با خبرنگار مهر از وقوع تصادف دو دستگاه خودروی نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده آتشگاه مقابل باشگاه سوارکاری خبر داد و گفت: این حادثه شامگاه پنج شنبه رخ داد و به اورژانس ۱۱۵ البرز اعلام شد و بلافاصله نیروهای عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه هشت مصدوم شامل ۶ نفر خانم، یک نفر آقا و یک دختربچه چهار ساله بر جا گذاشت، عنوان کرد: هفت نفر از مصدومان حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط اورژانس به بیمارستان البرز و یک مصدوم نیز به بیمارستان شهید مدنی منتقل شد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز همچنین از برخورد دو دستگاه خودروی پرشیا و دنا با یکدیگر در تونل هفت جاده چالوس خبر داد و مطرح کرد: این حادثه بامداد جمعه به وقوع پیوست و نیروهای اورژانس استان البرز به محل اعزام شدند.

مهدوی با اشاره به مصدومیت ۶ نفر شامل چهار نفر آقا و دو نفر خانم در این حادثه افزود: دو نفر از مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید مدنی منتقل و چهار مصدوم دیگر از خدمات درمانی سرپایی اورژانس بهرمند شدند.