شیراز- شاعر برجسته کشور با بیان اینکه حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) به فرموده مقام معظم رهبری باید مثل عاشورا زنده نگاه داشته شود، گفت: این حادثه ماجرای مظلومیت و ظلم فاحش است.

احمد بابایی همزمان با دومین سالروز حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: ۲ سال پیش در چنین روزهایی عده‌ای از سر کج‌فهمی مشکلاتی ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه در همین ایام دشمن با انواع فتنه‌گری‌ها در میدان حضور داشت و نگاه‌ها معطوف به اقدامات امنیتی بود، ادامه داد: در این شرایط فاجعه حمله تروریستی در حرم اتفاق افتاد و همه را غافلگیر کرد.

بابایی با تاکید بر اینکه دشمن در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) مرزهای وقاحت را رد کند، افزود: چگونه می‌شود زائر بی‌گناهی که بدون هیچ نگاه سیاسی وارد حریم امن حرم می‌شود، مورد هجوم قرار گیرد و گلوله باران شود؟

شاعر برجسته کشور گفت: این اقدام نشان داد دشمن ما هیچ مرزی ندارد و هر کاری از دستش برآید انجام می‌دهد و اینجا دیگر مرز اخلاقی معنایی ندارد.

آمریکای سلطه‌گر و رژیم منحوس صهیونیستی به هیچ مرزی وفادار نیست

بابایی با یادآوری خاطرات روز حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) گفت: اولین چیزی که آن زمان به ذهنم آمد، نبود حاج قاسم عزیز بود؛ کسی که سینه سپر می‌کرد و شب و روز و خواب و خوراک نداشت.

وی با تاکید بر اینکه این دشمن، چه بخواهیم چه نخواهیم دشمن ایران است، ادامه داد: آمریکای سلطه‌گر و رژیم منحوس صهیونیستی به هیچ مرزی وفادار نیست و آن زمان از طریق سر پنجه‌های حقیرش این اتفاق را رقم زد.

شهدا ستاره‌هایی هستند که ما راه را گم نکنیم

شاعر برجسته کشور در پاسخ به اینکه چرا مقام معظم رهبری حادثه تروریستی حرم را هم‌سطح با عاشورای امام حسین (ع) دیده و فرمودند این حادثه باید همیشه زنده بماند، گفت: کربلا و عاشورا مثل یک شیشه عطر قابل سرایت است، ما باید این را درک کنیم که مفهوم تاریخی، جغرافیایی برای کربلا و عاشورا معنا ندارد و عاشورا را اسیر زمان و مکان و محدود به ذهن خود ندانیم.