بیله‌سوار- امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: شهادت «سنوار» استمرار و قدرت جبهه مقاومت را تضمین کرد و باعث افزایش روح حماسی در بین جوانان و دلاورمردان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی و سیاسی و دشمن شکن جمعه این شهر مرزی با اشاره به شهادت مقتدرانه «یحیی سنوار» اظهار کرد: نحوه شهادت «سنوار» باعث شد تا جبهه مقاومت مجدداً قوت گرفته و «سنوار» تبدیل به اسطوره‌ای شد که استمرار و قدرت جبهه مقاومت را تضمین کرد و باعث افزایش روح حماسی در بین جوانان و دلاورمردان غزه و فلسطین شد.

وی به موضوع مهم جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و لبنان و ترور فرماندهان جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: تمامی جنایات اخیر رژیم کودک کش در حقیقت نشأت گرفته از شکست مفتضحانه آن در عملیات طوفان الاقصی است، چرا که این عملیات غرور آفرین تمامی اقتدار و هیمنه آن را در دنیا شکست.

خطیب جمعه بیله‌سوار با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص شکست رژیم غاصب صهیونیستی در طوفان الاقصی ادامه داد: این عملیات همچنین باعث نقش بر آب شدن پروژه «آی مِک» رژیم غاصب صهیونیستی شد و هدف آنان در این پروژه، تضمین موجودیت آنان و نیز تبدیل کردن اسرائیل به دروازه صادرات از غرب و جنوب آسیا به سمت اروپا بود.

حجت‌الاسلام عزیزی خاطرنشان کرد: آنها در نظر داشتند اسرائیل را به درگاه صادرات انرژی از منطقه به جهان غرب و واردات فناوری و کالا از غرب به منطقه کنند و این همان عادی سازی رژیم صهیونیستی با دنیا و امپراطوری منطقه و جهان بود که با درایت جبهه مقاومت این پروژه آنان نیز همچون پروژه‌های دیگر شکست خورد.

وی ادامه داد: سردمداران غربی به اندازه‌ای از شکست ذلیلانه پروژه «آی مِک» ناراحت و خشمگین هستند که حاضرند به هر نحو ممکن و به هر قیمتی فرماندهان و حتی رهبران جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین را به شهادت برسانند تا به هر طریقی نظم نوین جهانی بر پایه عبری را حفظ کنند و اسرائیل را به یک ابر قدرت جهانی تبدیل کنند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار در ادامه به هفته نکوداشت پدافند غیرعامل اشاره کرد و افزود: شعار محوری امسال که با عنوان «پدافند غیرعامل، تدبیر امروز، امنیت فردا» از ۵ لغایت ۱۱ آبان برگزار می‌شود، بهترین فرصت است تا این مقوله به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود، چرا که در شرایط فعلی منطقه، این امر بسیار ضروری، مهم و بازدارنده است.

حجت‌الاسلام عزیزی با اشاره به ۸ آبان، روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی گفت: شهید حسین فهمیده الگوی جاودان و مهم برای نوجوان امروزی است که باید در این زمینه کارهای بزرگی در سطح جامعه بویژه در مدارس اتفاق بیافتد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار از اجرای طرح مهربانانه «ایران همدل» در راستای حمایت از مردم مظلوم لبنان و فلسطین خبر داد و اضافه کرد: از عموم آحاد مردم همیشه در صحنه شهرستان مرزی بیله‌سوار می‌خواهیم تا مثل همیشه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از این طرح دریغ نکنند.