ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که طلای زرد و مرکبات استان در راه بازار است، گفت: زیرساخت های صادرات فراهم نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوای الهی از مردم خواست تا به امام زمان عجل الله تعالی وصل شوند و هرکس بیشتر به یاد امام زمان باشد در تصرف شیطان قرار نمی‌گیرد.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و افزایش مصرف گاز از مردم و مسئولان خواست تا در مدیریت مصرف منابع الگوها را رعایت کنند تا همگان بتوانند از این انرژی بهره‌مند شوند.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه طلای زرد مازندران و مرکبات در راه بازار است، گفت: از سوی زیرساخت‌های صادرات فراهم نیست و از سوی دیگر صنایع تبدیلی مناسبی در استان نداریم و اختلاف قیمت بین محصول در باغ و بازار زیاد است.

آیت الله محمدی لائینی با عنوان اینکه واسطه‌ها ضربه زیادی به تولید کننده و مصرف کننده می‌زنند از مدیران خواست تا تدبیری بیندیشند تا این دو گروه ضرر نکنند.

به پویش ایران همدل بپیوندیم

امام جمعه ساری به پویش ایران همدل برای کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان اشاره و اضافه کرد: مردم غزه لباس گرم و غذا ندارند و چادرهایشان نیست در حال بمباران شدن است و برای کمک به آنان به پویش ایران همدل بپیوندیم.

نماینده ولی فقیه آستان مازندران با اشاره به جلسه‌ای برای بررسی مشکلات شهر ساری در دفتر نماینده که با دعوت از مسؤولان بخش‌های مختلف صورت گرفت، افزود: در این جلسه مسائل مختلف فراروی شهرستان بررسی شد.

اسرائیل غاصب مرز قانونی ندارد

امام جمعه ساری شهادت سید هاشم صفی الدین به دست رژیم جنایتکار صهیونیستی را تبریک و تسلیت گفت و فقدان این مجاهد را جانکاه دانست وگفت: حزب الله پرتوان‌تر از گذشته راه و میدان جهاد را ادامه می‌دهد و این جنایت‌ها نشان می‌دهد که اسرائیل غاصب مرز قانونی ندارد ومرز قانونیش این است که از روی زمین محو شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت سالگرد خروش حضرت امام خمینی (ره) علیه مصوبه ننگین کاپیتالاسیون، این مصوبه را بر خلاف عزت ایران اسلامی و استقلال دانست و گفت: این خروش نشان می‌دهد که حضرت امام راحل چقدر از مردم روزگار و زمانه خود جلوتر بوده است و آن روزها خطر رژیم غاصب اسرائیل را گوشزد می‌کرد.

آیت الله محمدی لاینی سالروز شهادت محمد حسین فهمیده را گرامی داشت و افزود: باید بدانیم چرا حوزه نوجوان و جوان با جنگ فرهنگی نیز روبرو هستیم.

وی همچنین با گرامی داشت روز مازندران و تشکیل اولین حکومت شیعه علوی گفت همه باید در راستای تجلیل روز مازندران تلاش و همت داشته باشیم.

آیت الله لائینی با اظهار اینکه سلسله قاجار با ۶ پادشاه حکومت‌های ظالمانه در کشور داشتند، گفت: این سلسله ایران را با معاهداتی نظیر ترکمنچای و گلستان به بیگانگان واگذار و خیانت کردند و و دو قحطی بزرگ در این دوران در کشور رخ داد و جمعیت ایران نزدیک به نصف رسیده بود.

وی با بیان اینکه پهلوی پدر و پسر دست نشانده بیگانگان بودند، گفت: خیانتی که این خاندان به ایران کردند بدتر بوده است و با سرنگون شدن آن انقلاب اسلامی ایران به وقوع پیوست و همانگونه که سلسله شاهانه و پهلوی را منقرض کرد رژیم غاصب اسرائیل و رژیم فرعونی آمریکا را به زودی منقرض می‌کند.