قرچک- امام جمعه قرچک گفت: ایران اسلامی با دارندگی جت های جنگی پر سرعت، موشک‌های پر قدرت و توانمند، پهپاد های هدایت شوند دقیق، جزو ابر قدرت نظامی در دنیا و منطقه لست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه قرچک اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت با وجود تحریم‌ها، محدودیت‌ها، مخالفت‌ها و شدید ترین دشمنی‌ها در بهترین وضعیت قرار دارد، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه در بدترین شرایط جنگی بهترین دفاع در مقابل دشمن تا دندان مسلح را داشتند.

وی گفت: ایران اسلامی با دارندگی جت‌های جنگی پر سرعت، موشک‌های پر قدرت و توانمند و از همه مهم‌تر با دقت بالا، پهپاد های هدایت شوند دقیق، جزو ابر قدرت نظامی در دنیا و منطقه است.

امام جمعه قرچک اضافه کرد: امروز ایران اسلامی در حوزه دفاعی و نظامی در بهترین وضعیت و جایگاه قرار دارد، دشمنان ایران اسلامی خوب می‌داند که در جنگ نظامی به هیچ عنوان حریف ما نخواهد شد.

وی گفت: از دولت چهار دهم توقع داریم راه دولت سیزدهم در راستای حمایت از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت همچنین ماندگاری در بریکس مصمم باشد که علاوه بر حوزه نظامی در جنگ اقتصادی نیز دشمن را از پا در بیاوریم.