شاهرود- مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از وقوع سیلاب در محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی خبر داد و گفت: محور میامی_جاجرم تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عمیدی ظهر آدینه در بازدید از محورهای حوزه استحفاظی شاهرود و میامی بابیان اینکه بارش باران منجر به جاری شدن سیلاب و لغزندگی جاده‌ها در برخی قسمت‌ها شده است، ابراز داشت: از رانندگان درخواست داریم از سفرهای غیرضروری در شرایط نامساعد جوی به طور جد اجتناب کنند.

وی بابیان اینکه هم اکنون محور میامی_ جاجرم مسیر تردد به خراسان شمالی مسدود اعلام شده است، افزود: حجم سیلاب در جاده علت این مسدودی است.

مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه تا پاکسازی محور از سیلاب همچنان جاده مسدود خواهد بود، ابراز داشت: راهداری با همکاری عوامل انتظامی و امدادی در حال بازگشایی مسیر و امداد رسانی لازم به در راه ماندگان هستند.

عمیدی بابیان اینکه در محور شاهرود به گرگان (توسکستان) نیز با بارش برف مواجه هستیم، تصریح کرد: تردد به سمت شمال کشور از این مسیر توصیه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تردد در این مسیر با کندی در حال انجام است، افزود: در صورت الزام به سفر زنجیر چرخ حتماً رانندگان باید همراه داشته باشند.