کرمان_امام جمعه کرمان گفت: دولتمردان در عزل و نصب ها به شعار وفاق در همه رده ها بی توجهی نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمان که در محل مصلی امام علی (ع) این شهر برگزار شد گفت: امیدواریم که جبهه وفاق و متحد درونی تحت امر رهبر عظیم الشان انقلاب بتواند رسالت خود را ارتباط با جبهه مقاومت و مواجهه تمام عیار با دشمن به نحو احسن انجام دهد.

وی با بیان اینکه دولت مواظبت کند که از شعار وفاق ملی انحراف پیدا نکند افزود: دولتمردان مواظب و مراقب باشند که به شعار وفاق در همه رده‌ها توجه شود، زیرا بعضاً دیده شده که در عزل و نصب‌ها به این شعار بی‌توجهی شده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز بانی و پشتیبان جبهه مقاومت است گفت: امروز نگاه جبهه مقاومت به ایران اسلامی، رهبری نظام و مردم ما است.

علیدادی سلیمانی، افزود: جبهه استکبار با نقش آفرینی ظاهری اسرائیل با جبهه مجاهدان و مبارزان حق‌طلب در جنگ است و امروز غزه و لبنان در خط مقدم این جبهه قرار دارند.

وی با بیان اینکه شهادت یحیی السنوار ها، صفی‌الدین ها، سیدحسن نصرالله‌ها و حاج قاسم‌ها این موضوع را برای همه مسلمانان روشن و واضح کرد که استکبار دشمن تشیع و تسنن و در یک کلمه دشمن اسلام محمدی است گفت: استکبار با اسلامی که در آن دستورات و منویات نبی مکرم اسلام و امامان معصوم به آن توجه شده است سر جنگ دارد و این دشمنی تا جایی پیش خواهد رفت که دیگر فرقی بین غزه و لبنان نیست.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه وقت آن رسیده که امت اسلام پشتیبان جدی جبهه مقاومت باشند افزود: امروز روز جهاد اموال است و همه باید هر گونه که می‌توانند جبهه‌ها را تقویت کنند.

وی همچنین با اشاره به خروش امام عظیم‌الشان برابر قانون خفت‌بار کاپیتولاسیون، تصریح کرد: در دوران ستمشاهی غرور ملی کشور ما سرکوب و لگدمال شده بود و انقلاب اسلامی، پایانی بر تحقیر ملی ما بود.

علیدادی سلیمانی، افزود: انقلاب ما برای دفاع از غیرت دینی شکل گرفت و امروز به برکت انقلاب اسلامی، کشور ما در معادلات دنیا نقش پررنگی دارد.