سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه حمایت از جبهه مقاومت وظیفه همه است، گفت: حزب الله قویترین مدافع لبنان مقابل طمع ورزی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام این شهر بابیان اینکه حمایت از جبهه مقاومت یک وظیفه است، ابراز داشت: امروز شاهدیم که بانوان با اهدای طلا به یاری این جبهه پرداختند.

وی با بیان اینکه بسیاری از هموطنان با گذشتن از مال خود و کمک‌های نقدی مقابل ظلم در حمایت از مظلومان ایستادند، افزود: این اقدام مردم شایان تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه حزب الله نه تنها نابود شدنی نیست بلکه در حال رویش است، ابراز داشت: ایران هم در مقابل ظلم رشد هر چه بیشتر این نهال را حمایت می‌کند.

مطیعی با بیان اینکه دشمن امروز نه با جنگ تن به تن بلکه با ترفندهای مختلف به نبرد با امت‌های مسلمان پرداخته است، تصریح کرد: جنگ زیستی یکی از مواردی که دشمن برای آن برنامه ریزی کرده لذا باید راهکارهای لازم پیرامون امنیت غذایی و مقابله با بحران جمعیت اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ زیستی حتی انسانیت را زیر سوال برده است، افزود: برگزاری همایش‌های مختلف در این حوزه امری ضروری است و همچنین باید برای پایین بودن رشد جمعیت و آمار بالای طلاق در سمنان تدابیر لازم اندیشیده شود.